Zakres zadań
Pracując na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny/-a za:
- prowadzenie i rozwijanie komunikacji oraz promocji brandów w mediach społecznościowych oraz serwisach www
- zarządzanie relacją ze społecznością on-line w czasie rzeczywistym
- współpraca i monitoring influencerów
- ustalenie i monitorowanie KPIs, analiza osiąganych efektów, optymalizacja aktywności oraz efektywność w mediach społecznościowych
- tworzenie i prowadzenie kampanii e-mail marketing dla działąń B2B i B2C
- planowanie i realizacja kampanii digital
Nasze oczekiwania
Od kandydata oczekujemy:
- wykształcenie wyższe o kierunku marketing, digital marketing
- 2-3 letnie doświadczenie w obszarze digital marketing
- praktyczne doświadczenie przy planowaniu i prowadzeniu działań komunikacyjnych w social mediach
- umiejętność stosowania: Google Analitics, Google Ads, FB Ads
- lekkie pióro będzie dodatkowym atutem
- znajomość języka angielskiego na poziomie swobodnej komunikacji (B2/C1)
- samodzielność i chęć uczenia się, umiejętność planowania pracy i wyznaczania priorytetów